Sitroen planira novu robnu marku

Bez autora
May 25 2010

Francuska kompanija "Pežo-Sitroen" planira da formira kompletno novu robnu marku u Kini. Osnovu nove marke činiće modeli kineske automobilske grupe "Čangan", njenog novog lokalnog partnera, kako bi se zadovoljile potrebe tržišta.Dve strane potpisale su "pismo o namerama" početkom maja o osnivanju zajedničkog preduzeća sa ulaganjem 50-50 za izradu "ekološki prilagodjenih putničkih automobila" i lakih komercijalnih vozila. Laka komercijalna vozila koja se budu izradjivala u zajedničkom preduzeću nosiće oznaku robne marke "Pežo" ili "Sitroen."

Sitroen planira novu robnu markuFrancuska kompanija "Pežo-Sitroen" planira da formira kompletno novu robnu marku u Kini.

Osnovu nove marke činiće modeli kineske automobilske grupe "Čangan", njenog novog lokalnog partnera, kako bi se zadovoljile potrebe tržišta.

Dve strane potpisale su "pismo o namerama" početkom maja o osnivanju zajedničkog preduzeća sa ulaganjem 50-50 za izradu "ekološki prilagodjenih putničkih automobila" i lakih komercijalnih vozila, tvrdi taj izvor ne iznoseći detalje dogovora.

Laka komercijalna vozila koja se budu izradjivala u zajedničkom preduzeću nosiće oznaku robne marke "Pežo" ili "Sitroen." Francuske kompanije imaju zajedničcko preduzeće u gradu Vuhanu za montažu putničkih automobila "Pežo" i "Sitroen."

Stručnjaci smatraju da je nejasno koji bi putnički automobil zasnovan na modelima "Čangan" mogao da se ponudi i da li će biti tako konkurentan da na kineskom robusnom tržištu u kratkom roku privuče kupce.

Kompanija "Čangan" je jedan od najvećih kineskih proizvodjača mini-autobusa. Ona je takodje partner sa "Fordom" i "Suzukijem" na izradi putničkih automobila, a pod svojim brendom počela je da izradjuje putničke automobile pre nekoliko godina.

Robne marke "Pežo" i "Sitroen" nisu prepoznatljive medju kineskim kupcima zbog loše markentiške strategije, smatraju stručnjaci navodeći da će se na tom tržištu nadmetati više od 90 brendova i 300 lokalno proizvedenih modela do 2015. godine, što svedoči o ogromnoj konkurenciji.

Prošle godine "Pežo-Sitroen" prodao je svega 272.000 kola u Kini, što je jedna petina "Folksvagenovih" isporuka u toj zemlji, dok francuske udružene firme planiraju da prodaju dva miliona vozila godišnje i da prigrabe 10 procenata kineskog auto-tržišta do 2020. godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik